08 October, 2011

Kuantan - petang jumaat tu ..

Assalamualaikum ...!!!

tatkala aku menaip ni (ayat adelah minta utk dilempang 18 das), laptop sengal ni tengah buat back up utk keje2 aku yg banyak tu ... biaq la dia buat keja dia ... dan la aku nak hapdet blog yg dah bersawang ni ... hmmm ... bz ..?? memang aku sgt2 bz minggu ni ...

laswik kan aku pi ke kuantan tu ... nak cerita pon x tau nak mula kot mana ... ok baik2 ... jom aku cerita dengan ditemani gambar2 yg sempat aku amik sepanjang hari kejadian ... jom jom jom ...

first tol yg aku tempuh ... bye bye KL ... huhuhuhu ...
kete agak banyak la time ni ... dalam pukul 4.10 pm ...


dan jalan kembali tenanng ... tapi nampak tak kat sana ...
makin mendung je kan ... ooo jangan la hujan kan ... nehi nehi nehi ....


dan hujan pon turun jugak akhirnya ... tapi xde la lebat sangat ...
masih boleh nampak lagi kat depan tu ...



sampai sini banyak pulak kete nye ... hmmm ....


eh eh eh ... x hujan pulak ye ... dah makin petang ni ... hari makin gelap pulak ...


ni pulak aku stop kejap sbb nak jawab phone ...
kebetulan dah sampai area kawasan rehat temerloh ni ...


gambar ni aku amik bukan sbb nk amik jalan tu, nak amik gambar kat tepi jalan tu ...
citer terbaru dia kah Real Steel itu ... heheheeh ... nnt kita terjah panggung ...



ok dah dah la pasal citer bergambar kat hiway tu ... nnt aku sambung citer kat HV plak ... nak tau ape it HV ... tungguuuuuuuuuuuuu ... heheehehehe


to be bersambung ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-