08 October, 2011

Kuantan - malam jumaat itu ...

Assalamualaikum ...!!!

eh tajuk dia tu betul ke ..??? aku nak citer hari jumaat malam tu ... ok pandai2 la korang pahamkan sendiri yek ... hehehehe ... ok dah lepas menempuh hujan dan jalan yg dibaiki di hiway tu, maka sampai la aku kat tol kuantan ... ye aku tau aku salah masuk tol ... dimaafkan la kan sbb aku bukan selalu pon ke sana kan ...

dah keluar dari tol tu melilau jugak la aku nak mencari hotel nya ... dah sesat2 dalam 10-15 minit aku stop kat satu stesen minyak ni ... tanya dengan akak tu ... dia pon bgtau mcm ni 'Adik nampak traffic light depan ni?' ... aku angguk je padahal x nampak pon ... thehehehehe ... 'Traffic light ni kira satu ye, ok traffic light yg ketiga masuk kiri, pastu lagi 3 traffic light masuk kanan , lepas dah masuk kanan tu adik stay belah kiri je, first traffic light masuk kiri ... pastu jalan depan sikit nnt nampak la sebelah kiri adik hotel tu' ... ok tq akak ... seb baik aku benti tanya kan ... kalau tak dah kemana2 dah aku pegi ...

ok dah sampai je kat tempat yg dituju ... masuk parking semua ... setel dah park kete ... maka ke lobi la kita ye ...ok jom kita layan gambar dan caption2 nye ...

keluar je dari parking masuk ke lobi ini yg aku nampak dulu ...


pastu mata terpandang pulak kat cni ... kosong je xde org ...


lepas tu pandang je kanan ... ni ha pemandangan yg aku nampak ...
ramai la pulak org kat ctu ... ada majlis ape ntah ...



ok jom check in ...


cik ni la yg layan aku ... lemah lembut je ... ramah la jugak ... bagus2 ...


ok dah setel semua, jom naik bilik ... ni aku nak citer ckit pasal lift ni ... dah masuk aku pon tekan la pada tingkat yg aku nak pegi tu ... eh x nyala la pulak ... rosak ke .. hmmm ... pastu ada la 2 org cik adik naik lif tu jugak ... aku pon tanya la dia nape x nyala kt tingkt aku nk pegi ni ... adik tu pon tolong la aku ni ... hehehehe ...


kau nampak tak ..??? ye aku x nampak masa mula2 masuk ...
punya la besar dia tulis kat ctu kan ... x nampak jugak ke ... ??



haaa...!!!! nampak kan ... heheheh ... kena masukkan kad baru la boleh berfungsi lift tu nak naik ke bilik ... baik2 aku ngaku aku x perasan pon dan agak kejakunan sikit sbb sorang2 kan ... hehehehheh ...



ok yg ni pulak abai kan la aku yg comel tu ...
dlm lift la ni ... muka happy sbb lift dah jalan ... hahahhaha ....



ok dah sampai ke tingkat aku ... dah macam ko punya je kan ...
aku dapat bilik kat tingkat 4 ni ... jom2 ke bilik pulak ...


kualiti x berapa elok sbb aku tgh berjalan kan ... jauh la pulak bilik aku ni ...
hujung dunia ok ... dah pusing satu round baru sampai bilik aku ni ...



ni la dia bilik aku ... 435 ... ok jom tgk dalam bilik pulak ...


meja ni ada kat sudut bilik ... tapi aku x guna sangat pon ..
aku buat keje aku atas katil ... aku letak alat mekap je kat atas ni ...



abaikan aku tu ye ... ni pulak tempat nak buat air ... bawah ni ade peti sejuk yg kecik ... dia ckp kalau amik air tin dlm tu dia akan charged RM10/tin ... gila mahal kan ... sudahnya aku masak air tu dan bancuh air nescafe ... harus la nescafe sbb aku nak berjaga siapkan report malam tu ...


ok jom tgk bilik air dia lak ... jom jom jom ....

ni tab mandi dia ... ok la jugak ... nak mandi je pon kan ...


tempat melepas hajat ... heheheheh ...


ni pulak sinki nyer ... hmmm aku ni x suka ada cermin2 ni dlm bilik air ni ...
rasa mcm nak tutup je dgn kain ... besar sangat ...


ok ni pulak katil tempat berehat ... selesa la ...
kat sini la aku buat keje sambil tido kejap2 ... abaikan brg2 aku tu ye ...



ni tv utk hiburan aku malam tu ... mmg x tutup langsung la kan ... hehehhe peneman aku satu malam ... nasib baik ada citer best2 & ada astro ... kalau tdak mau bosan aku buat keje tu ...


dan yg paling akhir ni adelah gambar luar hotel aku duduk ni ... eh ade ke aku bgtau aku duduk hotel ape ... ni la dia HV @ Hotel Vistana ... so far memang best la stay kat hotel ni walaupon satu malam je ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!

1 kata apa?:

Syafiq Ahadin said...

singgah :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

Syafiq Ahadin said:

singgah :D

Commentors on this Post-