09 May, 2010

Selamat Hari ibu ... MAMA ..

n3 kali ini semestinya berkenaan dengan HARI IBU .. sebelum ni aku x penah tau pon yg hari ibu jatuh pada hari ahad minggu kedua bulan may setiap tahun ...selama ni aku ingatkan hari ibu ni jatuh pada 10hb may ... so awal2 lagi aku dah set kat hp aku 10 hb ... mggu lepas la yg aku dapat tau pasal ni .. aku dengar kat hot fm ... diorg la yg bgtau kat para pendengar semua pasal ni ... agaknya aku sorg je kot yang tak tau pasal ni ekk ... huhuhu sorry MAMA ... tapi seb baik la x lepas lagi kan ...

mama n abah ... i luv u 2 .. muuaaaah...

ok lah dengan ini aku nak ucapkan
SELAMAT HARI IBU untuk MAMA tersayang, PUAN MUSITHOH bt YOB ... semoga MAMA happy2 selalu ...mama n cucu beliau ... aiman ...

dan tak ketinggalan jugak utk semua IBU2, MAK2, MAMA2, MUMMY2, MOM2, UMI2 dan apa jua panggilan anak2 buat ibu2 mereka, SELAMAT HARI IBU JUGAK UTK SEMUA ... semoga anak2 semua x akan lupa jasa dan pengorbanan ibu kita sepanjang kita hidup didunia ini ... insyaallah ....mama dan cucu beliau lagi .. abelong @ harriz


SELAMAT HARI IBU, MAMA ... I LOVE YOU ...

ok till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-