20 May, 2010

Norhidayati ....

salam satu malaysia ...

wah wah wah ... rajin plak aku update blog nih ye .... (sakit masih terasa, dem) ....

ahad yg lepas, bersamaan dengan 16 Mei 2010, aku dan beberapa lagi ahli sipatnamblas (C-04-16) telah ke rumah salah seorang lagi ahli sipatnamblas jugak, yaitu NORHIDAYATI AHMAD SHAHIBBUDIN(nor betul ke ejaan semua tu, ampun kalau salah) ... nor telah mengadakan majlis makan² sempena berakhir la sudah zaman beliau sebagai seorang pelajar MMU ... hehehehe ayat boleh tahan ...

nor buat makan2 untuk kawan2 terdekat dengan dia ... aku kesana dengan Ju, Firdaus dan jugak mak Ju ... manakala ira pula datang bersama dengan zety, marya dgn cik suami beliau ET dan elly dihantar oleh abg syang dia ,syamir(rasa mcm x betul je ejaan ni) tapi syamir x masuk sbb dia ada hal ...

menu pada hari tu ialah NASI KERABU ... memang sedap lah nasi kerabu yg aku makan kat rumah nor tu ... semua orang pon puji sedap (kan kawan-kawan) ... heheheh ... marya yg x makan sayur sangat pon makan jugak nasi kerabu tapi dengan cara dia la ... sapa yg tau maka akan paham la apa yg aku maksudkan (ampun marya) ...

dah habis makan, sesi berborak pulak ... ahli sipatnamblas ni kalau dah jumpa mmg riuh la jadinya ... ni pon x cukup korum lagi ... ika, farah, adeq, zha, najwa n nadya x de ... kalau ade semua rasanya rumah tu mmg kitorg yg punya la ... jom layan gambar plak ...

belakang dari kiri : ira, zty, aku, makju, nor
depan dari kiri : ju, marya,elly


yg ni sama mcm kat atas tu... gaya je lain ckit :p

gambar ni ada penambahan 2 jejaka ...
sebelah marya opcoz la suami beliau, ET n sebelah tu Fir


dan lagi ...

mak dengan anak ..

suami isteri ... :p

kami ...

lagi ...

marya, ju, zty dan aku

dan lagi ...

last but not least ..

ok, till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-