20 May, 2010

Tanggal 15 Mei 2010 ...

salam satu malaysia ...

n3 kali ni aku nak kongsi cerita hari sabtu yang lepas ... bukan la cerita kontroversi atau sensasi sangat pon ... tapi cukup sekadar berkongsi ...

sabtu lepas 15/05/2010, aku dan adik, ayu telah merajinkan diri dengan bangun awal ... heheheh mesti korang tertanya² kan ... apahal la cerita bangun pagi pon nak bgtau org kan ... ekceli, aku bukan nak cerita pasal bangun pagi ... tapi apa aktiviti yang membuatkan kami berdua (selalu bertiga) bangun awal ...

adik aku si ayu ni nak exam (first paper start isnin lepas) ... dia mcm stress jugak la sbb final exam ... so dia pon ajak la aku ke Taman Jaya ... apa lagi nak buat kat ctu kalau tak jogging ... sila amalkan gaya hidup yg sihat ye semua ... kesian pulak bila tgk dia yg agak stress tu, maka pegi la kami ke taman tersebut ...

masa sampai sana dia mmg excited nak lari ... tapi apa2 pon kitorg warm-up dulu ... jalan slow2 sambil regang2 kan badan, tangan, kaki semua bagai lah ... pastu slow2 dia pon memulakan jogging beliau ... aku maintain jugak, maintain jalan je la .. aku jalan pusing tasik tu 2 pusingan je ... tu pon boleh tahan peluh satu badan ...

pastu, dah penat jalan aku menapak la ke kawasan yg aku gelar sebagai OPEN GYM ... hmmm sbb apa ekk OPEN GYM, sbb alat2 utk senaman ni bukan kat dalam bangunan ... dia kat padang yg mmg terbuka ... so sbb tu la ianya aku gelar OPEN GYM ...

aku pon ape lagi, eksesais la bagai semua ... tapi xde la aku buat semuanya pon ... buat ala kadar je ... heeheheh ... then ayu pon sampai ... aku lupa plak nak tanya brapa pusingan dia lari ... dia pon mula la eksesais dengan alat bantuan senaman yang ade tu ... dalam masa dia dok tgh seronok eksesais tu, aku apa lagi, amik gambar la ... heheheh minta maaf la pada sesiapa yg ada kat ctu masa tu ... semua nya aku kandid ... mesti la nak kena kandid kan ... baru la nampak real ckit gambar tu ... tapi dun worry xde gambar yg bukan2 yg aku amik ... xpecaye ... nah tengok gmbr2 nih ... sorry gambar berterabur ...



tempat utk kanak² sahaja tau ..

ni la dia model aku utk kali ni ... yaahhh bersemangat dia kan ...

jom eksesais ....

dan eksesais lagiiikk ....

lagi gambar kawasan taman ..

sorry la gmbr kabur sikit sbb aku zoom dari jauh ni ... hehehe

dekat sikit ... mana budak2 ni ... ???


kaburrr lagik ... huhuhuh

salah satu laluan yg aku guna ... mmg semua pon akan lalu ikut cni ..

golongan veteran dengan aktiviti mereka ...

the tasik ...


till then ...

see ya when i see ya ....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-