28 May, 2010

Selamat Hari Jadi Sahabat ...

salam satu malaysia ...

hari ni tanggal 28 May 2010, ramai sungguh kawan2 yang sambut hari hadi ...
so dikesempatan ni aku nak mengucapkan

SELAMAT HARI LAHIR

kepada semua kawan2 yg aku kenal antaranya :

Amizan Md Zin - kawan aku masa keje dengan Singer dulu ... ibu kepada 3 org kembar comel ...

Farrah Atyqah - junior aku kat MMU ...

Fawwaz Muizz - kawan sekuliah/sekelas/se'course' masa kat MMU .. heheheh ...

Norazlan Halil Nor Rahman - aku penah keje dengan dia kat Singer dulu ... tapi dia benti dulu ...

Siti Baharin - aku x berapa kenal, tapi rasanya dia salah seorang saudara jauh sebelah tokcik Ma kuala kedah ...

Semoga hari ini lebih baik dari semalam.


ok till then ...

see ya when i see ya ...

2 kata apa?:

cik t said...

Siti Baharin - aku x berapa kenal, tapi rasanya dia salah seorang saudara jauh sebelah tokcik Ma kuala kedah ...


nak kena buat gath jugak macam ni hikhikhik...apa pulak sedara jauh..mama dengan ibu depa sepupu..nenek depa dengan tok som 2beradik..kenai dak pakcik baharin dan makcik mah dok penang?tak kenai sebab tka pernah jumpa..tapi adikberadik mama semua kanai depa..

~Mas~Lin~Da~ said...

cik T : tokcik baharin yg dok penang tu yg naik motor besaq tu ka ..?? kalau yg tu insyaallah kenai ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

cik t

cik t said:

Siti Baharin - aku x berapa kenal, tapi rasanya dia salah seorang saudara jauh sebelah tokcik Ma kuala kedah ...


nak kena buat gath jugak macam ni hikhikhik...apa pulak sedara jauh..mama dengan ibu depa sepupu..nenek depa dengan tok som 2beradik..kenai dak pakcik baharin dan makcik mah dok penang?tak kenai sebab tka pernah jumpa..tapi adikberadik mama semua kanai depa..

~Mas~Lin~Da~ said:

cik T : tokcik baharin yg dok penang tu yg naik motor besaq tu ka ..?? kalau yg tu insyaallah kenai ...