11 June, 2009

Semua baru ....

BARU ....?? ape yang baru .. hmm ni la nak story mori morning glory ni.... ceh ceh dah macam minah kepoh plak aku ni ... ekceli .... ada dua perkara yang berkaitan dengan BARU ...


perkara yang pertama , mcm yang telah sedia maklum la ... AYU sekarang ni sudah bergelar pelajar MMU ... maka dengan ini rasmi la dia sudah ada kehidupan BARU sebagai pelajar uni ... dan aku senang bila dia kata dia seronok dengan life BARU dia sekarang ... dapat kawan BARU ... persekitaran BARU ... dan macam-macam la yang BARU ... hmmm banyak benar BARU nya ye ...


BARU yang kedua pulak ... tanggal 09 Jun 2009, kakak sulong aku telah selamat melahirkan baby yang ke dua beliau ... kalau yang sulung nye nama Muhammad Haris Fadzillah, yang BARU ni pulak namanya Muhammad Haris Farhan (ateh a.k.a AYU jgn kembang k ... sbb nama dekat dgn ateh :p ) ... hmmm initial MHF ye .... insyaallah kalau ibu diorg beri keizinan utk aku upload gmbr anak2 dia, akan aku upload lepas ni ... ok ...


rasa nya tu je la dua benda BARU yang aku nak kongsi bersama .... insyaallah kalau ada yg berkenaan dengan BARU lagi, akan aku kongsi kat cni jugak .... (adakah benda BARU tersebut bakal menjadi kenyataan ..??? agak berdebar jugak aku ... huhuhuhuhuhu ...)


ok lah ... seperti yang aku janji kan walaupon x banyak gambar yg aku snap masa register AYU ahad lepas ... tapi aku tetap upload jugak utk tatapan semua ....

gambar AYU@MMU

masa ni diorang baru je lepas ambik temp ID , beratur kat cni utk check nama n ID then terus masuk dlm dewan utk taklimat ringkas. time ni AYU dah masuk dlm dewan ... so dia xde la dlm gmbr ni ..... harap maklum ye ....

ni la dia katil AYU dan jugak AYU ... ni yang belum siap lagi ... baru je sampai nih ... x sempat lagi nak sarungkan bedsheet utk tilam tu ....


ni pulak almari AYU ... dan yg kat depan almari ni kakak aku ... dia tengah kemas baju masuk dlm almari ... buat sama-sama cepat la sikit siap ... bak kata wonderpets apa yg penting 'KERJASAMA' ... hehehehhehe .....


amboi-amboi .... happy na dapat t-shirt MMU ... maka tajuk utk gambar ini adalah AYU dan tshirt MMU nya ... harap maklum lagi ....




taaaraaaaa ... ni la rupenye tilam itu sesudah berpakaian ... bz ye dik :p ....

ini la hostel ayu dari tepi ... bilik dia paling kiri dan x masuk dlm gmbr ni pon ... theheheheheh ,....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-