27 June, 2009

Bila Rindu ... Sipatnamblas ...

sapa yang rindu...?? aku kah ...??? memang pon ... aku rindu sangat dengan semua adik2 kat melaka a.k.a hsemate kat C0416 ..... jom la kita tgk gambar2 yang dah aku upload ni ....
aku rindu dengan tempat ni ... rasa mcm nak balik cni balik .. and of course dengan member lama kan .... miss this place badly ...

masa ni nak tengok movie ... sebelom tu kita makan dulu kan ... kat depan MP ... mcD yang baru tu ... tiga kiri : adeq, nadya and aku ... tiga dari kanan : farah, ju and nor.

ni la dia muka² penghuni sipatnamblas .... tersangatlah rindu aku dengan semua mereka ... adakah mereka ...???

gambar kenangan hasil tangan ika ... thanks ika ....

lagi satu gambar kenangan sipatnamblas .... thanks ika lagik ....

ni lagi satu gambar sebelom movie ....
dari kiri : marya, nadya, ika, aku, nor, ju, farah and adeq....
jom panjat bear hills aka bukit beruang....
ngeh3 .... semangat tu ...

last but not least ... gambar lepas aku dan yang lain dah habis study ... our first reunion ... kita buat kat ampang .. makan2 kat sana ... yang ada masa tu ira, eli, zihah, zety, ika, ju n bf, nor dan aku ... yang lain x dapat join sbb ada hal ... insyaallah aku nak lagi buat mcm ni ... dah lama x jumpa .....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-