17 June, 2009

aku dan SINGER ...

hari ni nyer entry xde nak citer sangat ... cuma nak kongsi gambar je .... semua gambar2 ni kat opis and to be specific kat meja aku .... hehehehheh ... jom tgk tempat aku keje nih ... jom jom ....


yang ni mug and akunye tumbler ... satu hari ada la dlm 2 kali aku isi air dlm bende ijau tu ....



yang ni encik keyboard dan encik CPU(sikit je gambo dia) yang baik hati ... setakat ni x penah buat perangai lagi ... kan encik - encik kan ...


yang ni pulak encik telepon ... sape yg x biasa dengan encik ini akan terkejut dengan bunyi dia ... bunyi yang mana aku sorang ja boleh terima ... hehehehe nak minta tukar bley en siva ...???


ni la pulak gambar2 yg aku letak kat akunye meja ... ada gambar dengan member sipatnamblas(c-04-16 kaklin sgt rindu korg semua), ada gambar dinner last year, ada jugak gambar convo ....



ni la dia encik meja aku yang sentiasa bersepah dengan paper keje aku .... ni baru sikit ... kalau time aku kena buat month end, silap2 x nampak rupa meja mcm ni ...
kan encik meja ....


ni pulak encik PC ... agak meriah jugak la encik PC ini ... dia pon setakat ni x penah buat perangai lagik dengan aku ... kiranya baik la ni kan ... dianya wall paper tu gambar anak buah aku la ... Muhammad Haris Fadzillah ... insyaallah nnt aku tukar letak gambar dia dengan adik baru dia ... insyaallah ....

... sekian ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-