Assalamualaikum ....!!!
bosan! ...tu yang aku rasa sekarang! ... masa aku tgh type n3 ni memang terasa sangat2 bosan ... padahal ada ja yg nak di ceritakan ... tapi nanti2 la dulu ye ... jangan tanya kenapa sebab aku sendiri pun tak tau apa yg menyebabkan aku bosan! ... sedeyy...!!!! bila dah x bosan aku karang lagi ok ... hmmmm ...
p/s: pas dah habis bosan ni aku karang n3 ke melaka, nilai3 dan Zoo negara ....
eh ada lagi satu p/s: lagi 2 hari je lagi aku kat cni .. ehem ehem ... :)
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment