Assalamualaikum ...!!!
ok ni ade lah sambungan pada ucapan bday utk cik wa kita ni ... apa lagi kalau x celebrate bday dia kan ... Idah, Ina & Arif ke KLCC belikan hadiah & kek ... kebetulan diorang mmg nak ke bank so sekali harung la kan ... yg ni mmg cik wa x tau pon ... surprise la katakan ...
dan kebetulan lagi dia keluar dengan Dr R tadi ada meeting ... so plan pon berjalan dengan lancar ... bila dia balik xde la dia pelik sbb dia tau budak2 ni gi bank ... ok x yah banyak citer, jom layan gambar lak k ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago










0 kata apa?:
Post a Comment