Assalamualaikum ....!!!
sambungan pada n3 bunga di Floria tu kan ... ni nak share la pulak gambar kami dengan bunga pulak ... opkos la ade gambar kami ... macam x lengkap je kalau x amik gambar kan ... hahaha ... ni korang layan la ye ... hehehehe ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago


























0 kata apa?:
Post a Comment