16 November, 2012

Putra ohh Putra ... #eh!

Assalamualaikum ...!!!


wah tajuk ... sapa Putra tu Lin ooii ??? ... hehehhe ... sabaq lin sabaq ... Putra tu boifren baru ... hahahahh ... bukan apa ... ni x sabar nak tunggu novel terbaru Novelis kesayangan Wondergirls, Acik Lana ... #eh dah sebut nama dia ekk ... heheheheh .. yes yes yes .. kelahiran anak ke 3 Acik Lana yg di beri nama Kalau Memang Harus Begitu (KMHB) ... sebelum ni aku follow dia kat blog beliau ... ni meh reramai terjah blog beliau (http://aciklananovel.blogspot.com/)... banyak jugak la e-novel yg dah ada kat blog nih ... setakat ni yg dah dinovelkan dua baru ... dan dua2 pon dah selamat jadi koleksi aku ... Aku Bukan Mistress & Maaf Jika Aku Tak Sempurna ...
 
semangat KMHB ... sampaikan DP FB aku pon gini je la ... hehehheh
 
dan dan dan aku jugak x sabar nak tunggu novel yg lagi satu ... jugak dari Acik Lana ... tajuk pun dah mengancam ... Perempuan Yang Paling Aku Cinta ... mmg jatuh tangga la dengan kesemua hero2 yg ada dlm novel Acik Lana ni ... hehehehe ... kalau sebelum ni dah jatuh cinta dengan Mikail & Luqman ... dan sekarang dengan Putra pulak ... hehehehehe ... lepas ni dengan Karl Hakimi pulak ... lagi lagi lepas ni Tengku Qalif pulak ... waaahhh Raqi lagi .. oh my my ... dah boleh buat koleksi keliling pinggang dah ni ... hahahahahah ...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
dah peluk PUTRA dah ... hahhaaahahah

hehehehehe ... ekceli yg kat atas ni dah lama aku draf ... so ni nak publish, sbb kan malas maka aku biarkan je dia ada kat situ ... ekceli aku dah dapat pon KMHB ... dah baca tapi x sepenuh nya lagi ... aku sambung baca dari yg aku baca kat blog acik tu ... so nak feel betul2 maka harus start dari awal kan kan kaaaaaaaaaannn ... insyaallah bila dah habis baca nnt aku buat review ... dan aku nak jugak share hari kejadian masa jumpa acik lana and wondergirls ... weehhoooooooooooo ... tapi yg tu tunggu dulu ye ...

ok lah tu je yg nak direpekkan ... babai ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-