01 January, 2012

pembuka ..

Assalamualaikum ...!!!

eh apesal tajuk n3 sepatah sepatah ekk ... xpe2 abaikan ... ok ape yg membuka pembuka terbuka tu ... hmmm hari ni kan first day of 2012 ... kan ... so sebagai pembuka tahun baru ... errkkk aku dapat hadiah ... alhamdulillah ... nak tau apa hadiah aku dapat ... ekceli semalam lagi dah dapat hint2 pasal2 hadiah ni ... aku redho dan pasrah je la ... korang nak tgk tak apa hadiah yg aku dapat ..??? skrol la lagi ke bawah tu ... haaaaa ....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

korang nampak tak ..??? x kan la x nampak kan ... bengkak bibir aku ... bangun pagi tadi dah rasa lain macam dah ... sekali mengadap ke cermin ... mak aiii @.@ ... dah macam kungfu hustle masa dia kena gigit dgn ular kecik2 tu ... hohohohoh ... semalam lagi aku dah rasa sakit2 ... mula2 ingat nak jadi ulser la kan ... skali bengkak plak ... pasrah dan redho je la kan ... nak buat mcm mana lagi ... hadiah tahun baru utk aku ... alhamdulillah ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ..!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-