16 January, 2012

Air

Assalamualaikum ...!!!!

uhuk uhuk .. dah penuh dgn debu dah pondok2 aku nih ... hmmm ... malas dan bz (sangat la konon) adalah kombinasi yg sangat menarik buat masa skang ni ... ni pon aku curi2 masa keje sikit and cuba merajinkan diri sikit ... ok la kan ...

ok berbalik pada tajuk n3 tu ... air ape ..?? ni nak citer ni ... semalam aku hantar osmet ke UiTM sbb dia ada exam pagi2 tu ... so kitorang gerak dari rumah dlm pukul 7.55am mcm tu ... federal hiway adalah sangat lengang ... jadi haruslah aku merempit kan ... heheheh ... don't try this at hiway ... ok masa nak sampai kat tol nak masuk shah alam tu, aku nampak sesuatu ... heheheh bukan la hantu ...

aku tanya yuk 'sejak bila shah alam ada air pancut kat ctu?' sambil tunjuk kearah sesuatu tu ... dia pon x tau sejak bila ada bende tu ... ok x pe lagi ... lepas je tol tu, makin dekat la kitorg dgn sesuatu tu ... laaaa kemalangan rupanya ... dan air pancut tu adelah hasil daripada accident tu la ... ade kete langgar paip air hubungan (kata bharian online) ataupon dia langgar pili bomba..?? x kisah la ... yg pasti ade kena mengena dengan paip air ...

dan kereta2 yg lalu utk ke sebelah atas tu akan dapat free carwash yg agak kuat ... ye la kalau dah air tu tekanan dia kuat kan ... memang agak dasyat la ... aku apa lagi, cepat2 suh yuk amik gambar ... tq yuk ... then masa balik dari hantar yuk tu aku bawak kt kiri sbb nak amik sendiri jugak gambar air tu (jangan la tiru perangai buruk aku ni) ... nasib baik kete pon x banyak time tu, so boleh la bawak sangat slow ...

ok jom layan gambar yg yuk & aku amik ni ... dan jugak satu aku amik kat FB ... tq arda ...

ni dua gambar yg yuk amik ... dasyat kan air dia ... huhhuhhu


yg ni pulak dua2 aku yg amik ...
jangan amalkan ye sambil memandu sambil amik gambar ...


dan sebelah petang nya cik arda tag satu gambar kat FB aku ... ni la dia gambar yang dimaksudkan ...

gambar di Tag dari berita harian nyer FB ...


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-