16 January, 2012

Touching!

Assalamualaikum ...!!!

tadi aku buat n3 ada ika ... dan dan tu la teringat kat wall aku ... ika yg post ... x kisah la kalau org nak kata aku ni show off ka dak ... aku just nak kongsi apa yg aku rasa ... mmg sangat touching ... aku sayang semua adik2 sipatnamblas .. yes semua ... sayang sangat2 ... semoga kita akan sentiasa bersahabat hingga akhir hayat ... insyaallah ...


kami ... ada jugak yg xde dlm gambar2 ni ...





ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

2 kata apa?:

marya said...

rindu nyer semua memori bersama :-)

kaklin said...

yeay ...!!! rindu serindu rindunya ...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

2 people have left comments

marya said:

rindu nyer semua memori bersama :-)

kaklin said:

yeay ...!!! rindu serindu rindunya ...!!!