11 August, 2010

Selamat datang Ya Ramadhan ...

salam satu malaysia ...!! !!

wah wah wah .. dah masuk ramadhan dah pon ... rasa macam sekejap sangat kan ..

apa2 pon aku nak ucapkan selamat berpuasa untuk semua rakyat malaysia ... jgn buat2 lupa pulak ye sekarang ni dah bulan puasa ...

ari ni sahur aku makan roti n telur je ... heheheh x sempat nak membeli dan membelah ... semua osmet pon bangun jugak sahur pagi ni kecuali *tutt* sorang je yg x bangun ... hahahah kalau x bangun tu paham2 sendiri la ekk .. heheheheh ...

ramadhan kali ni aku rasa happy sangat ... bukan apa, selalu bila sambut puasa je mesti 'kawan' aku datang ... x dapat nak berpuasa on the first day kan ... hahahaha ... ada paham .... yg x paham tu buat2 paham k ...

oh ya, lupa nak update plak, skang ni aku dah x pegi keje kat shah alam (hicomm teck see manufacturing) lagi .. aku dah balik keje kat ofis PJ ni ha ... kat PJ oldtown ni ha .. tapi sekejap je la sbb lepas ni nak pindah ofis ke area jalan klang lama ...

ok lah semua ... rasa nya tu je la dulu dari aku tok kali ni ... insyallah akan di hapdet lagi teratak aku ni ...

sekali lagi aku nak ucapkan pada semua umat islam didunia ini :

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK


till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-