12 August, 2010

satu hari di hari puasa ... hoh...

salam satu malaysia ..!!!

selamat sudah first day puasa kan ... so korang berbuka mcm mana ..?? dengan sape ..?? kat mana ..??? menu ape ..???

hehehe banyak pulak soalan aku kan ... bukan apa .. aku just nak kongsi first day puasa aku dengan korang ... keje macam biasa la .. aku masuk kol 9 pagi ... habis keje pukul 5.30 petang ... xde nak balik awal ke hape sbb kat ofis ni aku sorang je kot yg puasa ... hahahah ... diorang kat shah alam balik awal setengah jam dari selalu ... ok la kan sbb diorg x de lunch break ...

so dah habis keje, asalnye kakak la yg nak amik aku sbb semalam dia cuti ... last2 aku kena balik dengan bas jugak sbb dia x siap masak lagi ... ok la xde hal la naik bas sbb sebelum ni pon mmg aku naik bas kalau dia outstaion ke KT tu ... dah selamat sampai kat rumah aku x naik atas sbb nanti nak turun balik kan ...

hehehehe lupa pulak nak bagi tau, semalam aku dgn kakak pegi berbuka dengan ayu kat Cyberjaya ... dah masa nak pegi tu, masyaallah jem teruk sangat .. tapi alhamdulillah berjaya mengharungi jem tersebut ... hahahaha ... dah sampai kat hostel ayu tu, apa lagi tgk2 la tempat nak duduk utk berpiknik @ berbuka tu ... uiissshh ramai nye manusia kat kantin @ cafe bawah tu .. hmmmm pastu kakak ckp makan kat dlm keta pon x pe .. aku ok je ...

so maka makan la kami semua kat dalam si comel aku tu ... heheheh first day puasa berbuka dalam kereta OK ... heheheh ...kira ok la kan ... kakak masak sup cendawan with chicken ball, telur grg hancur with sayur2 sikit and tempe goreng kunyit ... hehehe .. aku ade la beli kueh sikit ... sorry la gambar x dapat nak share sbb maklum la makan dalam kete kan ... paham2 je la kan ... heheheh ...

so kalau korang nak kongsi cerita, sila2 la ye ...

okla dulu ...

till then ...

see ya when i see ya ....

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-