Assalamualaikum ...!!!
ok kembali pada n3 basi ... aku bawak sarapan ke opis ... nak diet katanya ...
ni la dia sarapan aku ... sedap ... diet la sangat kan ... tapi xde la aku makan sorang2 ... kedek sangat namanya tu ... sharing kan caring ... hahahahaha ... kami makan beramai2 ... mesti la aku kongsi dengan mamizan and the gang ... ada mini sosej, chicken ball & dimsum halal ... diorang paling suka makan dimsum halal cap 5 star tu ... aku pun suka jugak ... memang sedap ... rebus / kukus je .. then makan ... yummehhhh sangat2 ... jemput layan mata semua ... hehhhehhe
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment