Assalamualaikum ...!!!
alhamdulillah dah selamat sampai kat kuantan .. dan lebih tepat lagi dah selamat sampai kat hotel pon ... letih x yah cakap la kan ... ok nak sambung setelkan report untuk meeting esok ... pastu nak mandi ... pastu nak ZZZzzzz ... esok2 dah rilek sikit aku hapdet pasal kuantan ni k ...
sekian.
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment