Assalamualaikum ...!!!!
balik semalam naik bas Metro macam biasa ... ye sekarang ni aku mmg naik bas metro kalau balik ... aku amik bas kat pasar seni ... senang sikit kalau naik bas kat ctu ... boleh la aku duduk ... x la aku kena berhimpit2 kalau aku tggu kat bangsar tu ..
ok2 kita tinggalkan pasal naik mana tu ye ... ni aku nk citer pasal tambang ... selalu aku naik bas dari pasar seni ke pantai dalam adelah sebanyak RM1.90 tambangnye ... tapi semalam ada promosi ape ntah ... bayar RM1.30 je ... memula tu aku ingatkan dia salah bagi tiket ... aku cakap la 'Pakcik, RM190' ... 'harini kita bagi diskaun, dik' ... ooo patut la pon ... terima kasih la ye sbb bagi diskaun ... bagi la selalu ye .. hehehehe ...
ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment