heheh memang kena la tajuk ni ... hari ni aku rasa sangat malas ... malas yang teramat ... sampai terpikir benda yg bukan² pun ada ... biar aku je yg pikir pasal tu k ... dari pagi tadi lagi aku dah terasa aura malas tu ... nape aku rasa malas ..??? nak kata aku x cuti, aku cuti macam orang lain jugak weekend ari tu ... siap cuti hari jumaat lagi ... tapi jumaat tu agak bz jugak la ...
habis tu, kenapa aku rasa malas ekk ..?? hhuhuhuh pening aku .. tapi aku rajin pulak nak update blog ni utk kongsi dgn korang apa aku rasa sekarang ni ... hahahaah boleh ekkk mcm tu .... heheehh
ok lah ... till then ..
see ya when i see ya ...
harap malas aku ni x lama ...
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment