entry kali ni aku xde la nak citer ape2 pon , just nak kongsi gambar anak buah aku ... rindunya aku dengan si kecik nih ... haisshhh silap2 ade yg hilang pegi kelantan nih ...
Dalam pengurusan staff, kita tak boleh operate based purely on sympathy.
Kita kena tengok pattern.
-
Entahlah, tapi aku rasa fishy especially bila tengok sequence chat tu.
Takdelah kata budak intern ni menipu. Cuma as someone yang duduk di kerusi
majikan,...
3 weeks ago




0 kata apa?:
Post a Comment