heheheheh ... kat cni aku nak buat sikit pembetulan ... semalam kan aku upload gambar² anak buah aku yg dua orang tu ... pembetulannya ialah nama adik telah pun ditukar .... daripada nama Muhamad Haris Farhan kepada Muhamad Aiman Farhan .... hmmm kenapa tukar ekk ..??? kata ibu mereka aka akak aku jugak ... dia takot terkonfius plak nnt sbb abang long dah biasa panggil dengan nama haris ... so yang adik ni letak la nama aiman plak ... adik pon bisik kat aku dlm mimpi ... aiman x kisah, m'njang ... hehehehe ...
itu la dia kisah pembetulan kali ni ....
sekian ...
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment