kejutan ...??? ape yg dikejutkan ... ape yg terkejut ... hmmmm ...
aku just nak kongsi apa yang aku rasa sekarang ni ...
zaman sekarang ni, mcm2 benda jadi ... kes rogol ... gejala sosial .. dan macam2 lagi lah .... rasanya semua sedia maklum kan dengan keadaan sosial negara kita sekarang ni , kan ...
aku sendiri x tau mcm mana nak luahkan rasa yg ada dlm hati aku sekarang ni ... kesian, marah, kesal, simpati, sedih ... semua ada dlm hati ni ... cukup semua rasa ... mesti sape yg baca ni akan rasa blur .. x paham dan x tau ape yg aku bebelkan ... aku pon dah konfius ... tapi yang pasti aku memang terkejut dengan apa yang aku tengok... setelah sekian lama, aku memang sangat TERKEJUT ... sudahnya biar la aku sorang ja yg paham apa yang aku bebelkan ni ....
utk seorang sahabat yg pernah aku kenal ... AKU MEMANG TERKEJUT ...
Aku dulu hantar surat resign sebab memang nak berhenti. Bukan acah-acah.
-
Macam yang aku pernah cakap, aku boleh terasa-rasa post macam ni akan
didelete. Betul pun. Tak lama lepas tu, dia delete, maybe sebab lagi banyak
kecam da...
3 weeks ago



0 kata apa?:
Post a Comment