06 July, 2010

bila berhabuk dan bersawang...

salam satu malaysia ...!!!!

ape yg berhabuk, apa yg bersawang..??
apa lagi kalau bukan blog aku ni ... mmg dah berhabuk dah pon ... siap ada spiderman lagik buat sarang ... haishh ... maklum la dah dua minggu kot aku tak hapdet pondok aku ni ... itu sbb sampai naik sawang bagai ni ...

sebab aku x hapdet..?? hmmm pertama nya aku agak busy dengan keje, so mmg x sempat nak belek blog ni masa kat ofis ... kedua nya aku rasa malas yang teramat ... sangaaaaaattttt la malas ... boleh cenggitu .. hahahaha bantai la ... tapi memang sangat sangat sangat malas pon ...

yang ketiga...?? ada ke yang ketiga ..??? hmmm xde lah ... dua tu je la sbb apa aku x hapdet blog aku ni ... ni pon dah kira malas separuh masa dah ni .. hahahaah ade ke malas separuh masa ...?? hantam saja la linda ooiii ...

tapi aku x malas utk lawat blog kawan2 aku .. blog kak ah, blog ayu (bila ntah dia nak hapdet), blog ika, blog kaklong yana, blog hatim (aku suka baca blog dia) dan jugak blog arda(hapdet ye) ... selalu aku akan masuk blog2 yg aku sebut tu ...

ok lah .. insyaallah aku akan cuba merajinkan(sangat besar okey, cukup utk aku ingat ... hahahaha) diri aku utk selalu menghapdet blog aku ni ... supaya x berhabuk dan bersawang lagi ... heheheheh ... ok ...


till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-