12 December, 2007

Week of DEMAM ... hadoii ...

erkk nape tajuk cenggitu ... hmmm demam assignment minggu lepas x habis lagi ... sambung sampai minggu ni plak ... penat tau demam ni ... nak plak dok sorang² ni ... adoooiii ... tolon tolon tolon ...

dek sebab kan demam ni jugak aku x gi kelas hari selasa ... kelas n also lab ... haih ... nak bangun pon x larat ... dah kena ponteng kelas ... tapi dah bgtau kat aine suh dia ckp ngan Mr Yap aku x sehat ... tapi xde MC la ... aku kan spesies yang malas nak gi klinik ... aku tdo and rest je kat rumah ... mana dengan memikirkan assignment java plak ni ...

kalau x siap macam mana nak balik kampong ... arrgghhhh... aku nak balik raya haji ni ... sengal la assignment java ni ... adeeiii ... tapi seb baik la mR M x dtg malawat kali ni ... hehehehehe ... kalau korang baca entry b4 this mesti korang kenal kan sape mR M yang dimaksudkan ... mungkin dia ada lawatan kat tempat lain kot ... bagus la .. x de la dia nyusahkan aku yang sememangnya dah susah nih ... huhuhuhuh ....

dah tu, hairi lak kat segamat ... rumah dia air naik @ banjir ... dia msg bgtau yang pihak berkenaan dah bunyikkan siren kecemasan ... maksudnya suruh diorg pindah ... lagi la kesian kan... dia x dtg kelas ari isnin lagi ... pastu aku ade la baca dlm paper (tru http://www.utusan.com.my of course :) ) keadaan banjir kat sana makin teruk je ... hope semua ok la .. kesian hairi ... last year pon macam ni jugak ... hope family dia and semua yg terlibat ngan banjir ni akan tabah menghadapi semua ni ... insyaallah ...

rasa mcm nak baring jap .. k lah apa² nnt akan aku update lagi ...

mana la gambar paintball ni ... aku pon penat tunggu gambar² tu ...

ciow

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-