07 December, 2007

assignment .. test .. demam .. news & news ...

waahhh ... dah seminggu aku x update blog ni ... busy sangat ngan assignment and midterm test ... sampai demam² lagi ... huhuhuh tu semua benda biasa for me ... sebelom ni pon penah jugak jadi mcm ni ... 2 hari berturut² x tdo sbb nak siapkan assignment SE ... then lepas je submitt demam ... hahahaah .. kesian aku ... tapi tu cerita setahun yang lalu ... ni assignment VB yang banyak buat aku pening kepala and serabut sangat² ... baru je submit dah dapat assignment 2 ... haih ... x sempat nak menarik nafas lega ngan assignment 1 ... tapi x pe la ... x sabar rasanya nak habis sem ni ... hopefully everything finish well ....

hmmm dalam dok sibuk ngan assignment ni teringat plak kat akunye adik bongsu, mohammad hakimi (aku rindu sgt ngan dia ) ... sepatutnya aku balik kampung sbb esok akan ada kenduri sikit kat rumah ... sempena majlis berkhatan ketot tu :p ... pastu tadi abah baru ja tepon, bagitau aku yang abang zai dah dapat baby ... tapi x sure boy ke girl ... wah bertambah sorang lagi anak buah aku ... fyi abang zai tu anak mak lang ... sepupu aku ... hmmm skang ni mak lang ngan pak lang aku dah ada panggilan baru, tok and wan ... dah semakin ramai cicit tok man :) ...

masa abah call tadi dia kat pendang ... kena jadi baby sitter ... sape..?? la sape lagi kalau bukan cucu kesayangan dia ... kakak aku yang sulong, kak ina balik kg hari ni ... so diorg ke pendang utk beli barang² utk kenduri esok ... so abah kena la jaga buah hati dia tu ... muhamad haris fazilah@fadzilah ... aku pon konfius ngan nama anak buah aku tu ... haiiii ... rindunya aku dekat haris ... abah bgtau yang abg ipar aku, abg nasir x dpt balik sama sebab rumah dia kat kg (kelantan) banjir ... so dia hantar kak ina ngan haris kat grik je ... kak ina ngn haris sampai petang tadi ... x sabar rasanya nak tunggu raya haji ni ...

well another good news ... baru² ni plak my 2nd sister, which i call kakak ... dgn happynya msg aku and bgtau yang dia dah dapat keja baru ... congratulation kakak .. aku harap dengan keja baru ni dia akan dapat apa yang dia nak selama ni ... yang mana dia x dapat sepanjang dia keja dgn orang tua tu ... org tua yang tak tau mcm mana nak menghargai kakak aku nya keja ... boleh jalan la dengan orang tua tu ... harap lepas ni kakak akan tutup buku pasal keja ngan orang tua tu ... and open new book ... good luck kakak ... i love u ...

hmmm ... ok lah ... till then ...


ciow ...

gambar paintball tu x siap² lagi ... huhuhuh lamanya .... adei .... krem otak tau ..

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-