22 October, 2012

Yang Tidak Diingini ... kata dia ...

Assalamualaikum ....!!!!
 
tadi aku on laptop ni kat hall ... dan dan tu la bb ni buat perangai ... maka aku tukar lokasi .... dok dalam bilik pulak ... baik lah bb mendengar kata ... elok je x buat perangai ... maka aku pon masuk la page yg selalu aku masuk ... mula2 masuk twitter, fb dan pondok2 aku ... check tgk ada sape yg update pondok2 diorg tak ...
 
eh eh ada la ... sape lagi kalau bukan penulis kesayangan wondergirls semua ... ye ye Acik Lana la ... maka sepantas kilat dilangit aku klik pada link blog acik ... yeay dah ada n3 baru utk PYPAC *sila cari sendiri di blog acik ye* ... dengan senyum senang hati masuk la aku ke blog AL ... baca baca dan baca lagi sampai habis n3 tu ... best dan x sabar nak tunggu saat boleh peluk kimi dan bunga ni ...
 
pastu saja la aku skrol ke bawah lagi ... dan aku perasaan ada lagu kat sebelah kanan blog acik ... kata acik lagu untuk Izzara yg akan dinyanyikan oleh Raqi ... wah kena dengar ni ... ekceli dah lama ada lagu ni ... dan kisah izzara dengan raqi pon aku dah baca ... tapi setiap kali masuk, mood utk dengar lagu x mari mari .. maka tgk je macam tu .. hari ni terpanggil plak aku nak dengar ...
 
elok aku klik je kat lagu tu, dengar je intro lagu tu terus rasa sebak ... lagu tu ... lirik dia buat aku nangis .. dan ada cerita disebalik lagu tu ... tapi citer lama dan aku dah x mau ingat lagi ... tapi bila dgr lagu tu, otomatik air mata kuar ... sumpah x boleh tahan ... sebak sangat ... dan mungkin sbb suasana aku skang ni sunyi dan dengar lagu ni sorang2 ... lagi la laju air mata ni kuar ... *skang ni pon tgh laju lagi*  >.< ... kalau x salah aku farah ada bg aku jugak lagu ni 2-3 minggu lepas ... tapi aku dengar x dengar sbb kat opis kan dgr mcm tu je la ... slow2 kan ... meh aku share lirik lagu tu kat sini ... korang hayati la lagu ni ye ...

Unintended - Muse

You could be my unintended
Choice to live my life extended
You could be the one I'll always love
You could be the one who listens to my deepest inquisitions
You could be the one I'll always love


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before

First there was the one who challenged
All my dreams and all my balance
She could never be as good as you


You could be my unintended
Choice to live my life extended
You should be the one I'll always love


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


I'll be there as soon as I can
But I'm busy mending broken pieces of the life I had before


Before you


ok lah dulu ...

sampai jumpa lagi ...!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-