07 February, 2008

ohooo lama nyeee ... reunion .. keje ... erkkss...

hai ... dah agak lama kan aku x update blog ... last update aku citer pasal interview kan .. kali ni pon mcm malas nak citer sangat la ... tapi aku just nak bagi tau yang aku dah dpt KEJE :D ... alhamdulilllah .. keje kat SINGER (M)Sdn Bhd ... 11hb feb ni aku akan start keje ... sebenarnya agak berdebar jugak la ... heheheeh ... maklumla dah lama asyik belajar je kan ... smoga aku bley buat keje ngan best nya ..

ni nak cite pasal last week plak ... apa lagi ... pasal reunion la ... last week 2hb aku ngan budak C-04-16 (housemate kat melaka) buat reunion kat kl ... tapi xde la semua yang datang ... marya, nadya, adeq n farah x dapat join dgn alasan masing² ... tapi aku rasa seronok jugak bila dapat jumpa ngan lelain tu ... hilang la rasa rindu kat diorang ... dah malas nak citer kite tgk gambar lak ekk ... enjoy the piccas k ...

makanan yg sedap heheheeh ...

mee kari ni makan masa kat ampang point ... sedap kan ira :p

nasi seafood rasanye nih ... zihah yg makan ;)


ni nasi lemak sambal sotong yg telah dimakan oleh zulaikha ;p


ni nasi lemak rendang ayam yg aku makan :p ... ok la ...

ni spageti yg norhidayati makan ... sedap nyee....




banyak lagi gambar yang nak di upload .. memandangkan CC ni mcm slow sikit so, next time la aku upload gambar k ... insyaallah dlm masa terdekat @ terjauh nih hehehhehe ... kalau berkesempatan nak menapak ke CC nih la ...

ciow ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-