23 November, 2007

Lagi-lagi Gambar ... hehehehe ...

ha ni la lagi gambar yg dijanjikan ... enjoyzz k ...


smileee ... :D



gaya .. mutu ... keunggulan ... heheheheh



all togather in a pict... yeay .. ramai jugak kan :D



one more please .... smileeee ...



errkkk ... ade lagi ke ... senyum je k ... hahahahahaha ...



glory ... heheheheheheh mcm² gaya ada ekk ... hantam saja la labu .... :p



errkkk ... baik² kang jatuh x pasal² jerk ...


happy togather ...



ayooo ade tangga plak ... haih ... panjat jgn x panjat ....



relax jap ... huhuhuhuh penat nih ... hehehehehe ....



aiii kat gunung pon termenung ke dik ... ingat rumah ke :p



semangat nye cik ah .. lex cik ah... lex ...
kang x pasal kena debik org depan tu ... hehehehehe



elok² letak kaki tu ... jadi apa² aku tak tanggung ...
hahahaha agaknya tu la yg towel ckp ... jgn marah towel :p



1....2...3...4 ... Ya ALLAH selamatkan la hambamu ini ... hehehehe



berehat sebentar bersama ...erkkk ape ehh ... aaa... choki² .... hehehehehhe



erkkk x sampai lagi ke ... penat ² ... tinggi²... air² ...



rilek jap bro ... x kan lari gunung ni ha ... aku dah penat ...
kata mamat arab tu ... heheheh ... pandai² je....




1 kata apa?:

eza said...

macam2 kerenah boleh tgk dlm pic2 nie;P tp semua enjoy walaupon penat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

eza

eza said:

macam2 kerenah boleh tgk dlm pic2 nie;P tp semua enjoy walaupon penat.

Commentors on this Post-