28 November, 2007

Malas..paintball .. Mr. M .. who ..??

heheheheheheeh .... boleh cenggitu tajuk entry kali ni ... mmg boleh pon ... haih ... lama jugak aku x update blog ni kan ... haih malas pulak nak mengupdate ... ingatkan aku sorang je yang malas ... ada jugak gang malas update blog ... heheheh kan kak ah kan :p ... tapi xpe la ... update mana yg rasa nak update je la k ...

kite start ngan hari sabtu lastweek ... last week bertempat di padang dekat ngan securitynyer office (kat MMU melaka) telah berlangsung perlawanan paintball antara universiti ... maksudnya student je la yg boley masuk ... aku ..?? heheheh xde makna nya nak main ... budak² OUTRECS ada la yang main ... yang main utk OUTRECS sendiri terdiri dari(heheheh ayat skema dowh ...) laloque, peja, fazi, haykal dan jugak jaon ... ade la jugak budak OUTRECS yang lain main tapi ngan team lain la ... contohnyer cam atan and syuk main utk team SPY ... mcm best je kan nama team tu ... SPY ... lang pon main jugak ... dia satu group ngan hawa ... group diorang nama juicy ... kalau x salah la ... hawa ni bukan calang² orang ... badan je kecik ... tapi dia mmg best la ... pastu ade la pulak team outrecs jr ... kalau x silap team tu acap and the gang yang main ...

okey cukup la ckp psl team sbb kalau nak ikutkan banyak lagi team lain ... ini pon team yg aku kenal je ... team lain tu ada yg dari uni lain ... team budak² indonesia pon ada jugak ... sape ekk nama dak perempuan yg ade dalam team tu ... shika ke ..??? agaknya la ... dia pon main ok jugak ... seronok la tgk diorang main ...

ekceli aku nak letak gambar masa paintball haritu ... tapi almaklong walpaklong la .. aku ni mana la ade kamera ... so kena tunggu la dari member² yg ade kamera ... syuk.. cepat sket ye ... hehehehehe ....

paintball ni berlangsung selama dua hari iaitu pada hari sabtu dan jugak hari ahaddd ... aku gi padang hari sabtu je ... ahad tu aku demam and not to forget Mr. M pon dtg setelah sekian lama x dtg jenguk aku ni ... hehehe sape Mr. M..??? erkkk sebenarnya aku mmg x alu²kan dia pon ... tapi dia nak dtg jugak ... x bley nak buat apa² la ... hmm utk pengetahuan korang ... Mr. M tu nama penuh dia Migrain Bin Headache ... dia ni mix ... tapi x tau la mix mana ... hahahahaha ....

k lah ... x yah cite pasal dia banyak² ... kang x pasal² dia dtg lagi ... berbalik pada gambar paintball ... insyaallah aku akan upload gambar² pada hari kejadian bila dah dapat nanti ...

hari isnin plak mcm biasa la pegi lecture class and lab ... same goes to hari berikutnya, hari selasa ... xde la apa² yang menarik cuma hari selasa je la... agak cuak ckit aku dibuatnya ... selasa kelas pagi 10-12 then ptg pon da kelas gak 3-5 ... lepas habis kelas pagi tu ... mcm biasa la ... dah balik dari kelas aku mesti la on akunye LG ... erkkk nape x de apa² respond pon ... x kluar apa² plak ... huhuhuh gabra² ... mcm mana ni ... assignment dlm tu ... semua benda dlm tu ... huhuhuhu x kan la nak kena tukar hard disk lagi kot ... masak la aku macam ni ... haih ... nak wat mcm mana ni ... aku pon kol la microscan ... microscan ni kedai komputer yg dekat je ngan rmh aku nih ... ala depan tu je ... staff dia pon ckp nnt dia dtg tgkkan akunye pc ... alhamdulillah ... semua dah setel ... problem ape..?? heheheeh ... x yah la citer ... buat malu je ... hehehehhe .... hmmm tu la serba sikit pasal hari selasa yakni semalam la kan ...

k lah .. till then ...

ciow ....


ps: jgn lupa nntkan gambar² paintball k ... tapi lambat sket kot ... :D

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-