22 September, 2013

Lagi lagi ZALORA ...

Assalamualaikum ... !!!!

dengan rasa x berapa nak bersalah nya (sbb dah lama gila x hapdet blog ni) aku nak update n3 pasal ZALORA ... rasanya ni yg paling baru aku beli dekat ZALORA ... alhamdulillah la ... setakat ni barang2 yg aku beli kat ZALORA  ni semua aku pakai dan memenuhi cita rasa aku ... thanks ZALORA  .. so jom tgk barang apakah yg dimaksudkan .... jeng jeng jeng ...

palazo (merah) dan skirt (purple) 
aku suka kedua2 nya ... sbb kena dengan size aku yg comel ni ...
yg merah tu ada dua sbb farah pon berminat beli sekali ... 

model dlm gmbr ni adelah bukan aku ye tuan2 dan puan2 ... 

nnt kalau ada kerajinan aku hapdet lagi pondok2ku sayang ni ...


ok lah dulu ...
sampai jumpa lagi ...!!!!

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-