22 May, 2009

kejutan ...

kejutan ...??? ape yg dikejutkan ... ape yg terkejut ... hmmmm ...
aku just nak kongsi apa yang aku rasa sekarang ni ...

zaman sekarang ni, mcm2 benda jadi ... kes rogol ... gejala sosial .. dan macam2 lagi lah .... rasanya semua sedia maklum kan dengan keadaan sosial negara kita sekarang ni , kan ...

aku sendiri x tau mcm mana nak luahkan rasa yg ada dlm hati aku sekarang ni ... kesian, marah, kesal, simpati, sedih ... semua ada dlm hati ni ... cukup semua rasa ... mesti sape yg baca ni akan rasa blur .. x paham dan x tau ape yg aku bebelkan ... aku pon dah konfius ... tapi yang pasti aku memang terkejut dengan apa yang aku tengok... setelah sekian lama, aku memang sangat TERKEJUT ... sudahnya biar la aku sorang ja yg paham apa yang aku bebelkan ni ....

utk seorang sahabat yg pernah aku kenal ... AKU MEMANG TERKEJUT ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-