14 May, 2009

Update ... Dinosour ... Update ...

wow tajuk ade dinosour ... hmmmm nape ek ..?? rasa mesti ramai yg dh sedia maklum ...mcm ni citer dia ...last saturday me and my sis pegi la ke Midvalley ... tujuan utama..?? mesti la nak tgk koleksi dinosour yang ada kat sana ... heheheeheheh ...

masa sampai kat luar tu macam x menarik sangat la .. orang pon x berama ramai ... booth pon x banyak ... then my sis pon pegi la beli tiket ... RM 12 utk dewasa and RM 8 utk kanak² .. tapi kalau ada anak bawah 4 thn masuk free je ... maka bermula lah penjelajahan kami kat dlm tu .. masuk² je ... mak ai .... boleh tahan ramai jugak la yang ada kat dalam tu ... semua umo pon ada ... dari yang muda, remaja dan dewasa dan jugak warga emas ... semua ada ... yang kelakar nya 90% dari budak² yang pegi kat sana ari tu takut nak pegi dekat semua replika dinosour tu ... agak nya diorg ingat bende tu real kot ... ye la mana tak takut, tetiba je dia gerak ... suspen jugak la :p ... hehehehhe ....

masa kat dalam tu , apa lagi .... its pictures time ..... heheheheh .... maka berposing la aku ngan kakak ... heheheh ... mula² cam malu jugak la .. yea la ramai yg amik gmbr budak² ... then bila tgk ramai jugak yg dtg dgn kawan², boyfren, girlfren ... hilang la semua malu tu ... hahahahaah .... tapi xde la buat muka x malu sangat ... sekadar senget² badan and action sikit² je ... wah boleh cenggitu ekkk .....
akhirnya ... sampai la kami ke replika yang terakhir ... pelik dan menjadi tanda tanya aku n kakak ... tapi apa² ambik je gambar dia ... nak tau apa dia ... GIANT SHOE ... ape motif dia letak bende tu ... puas la kau ngan kakak pikir ... last² kitorg buat kesimpulan bahawasanya kasut terbabit adalah milik mangsa kepada salah seekor replika² tu ... hahahaha ... kasut je yg tinggal ....

so... tu je la citer dinosour ... kalau sape yg x pegi agi ... jgn la lupa pegi ... dia nye pameran tu sampai ahad ni (17.05.09) ...

jom tgk gmbr2 yg sempat dirakam .... gambar2 ni x bersusun ye ...
maklum la update time lunch ... alih alih dah habis la pulak lunch nye ...


yang ni pon kategori dinosour gak ke ..???

mesti dia suka makan durian ... x pon masa mak dia peknen kat dia asyik makan durian je ...

nama dia tu ha kat atas tu ...
ala ala kipas lagi tu ... klau panas sila cari dia ye ... harap maklum


keluarga bahagia walaupon berdua je ...

anak ...


erkk mak ke bapa ntah ...


ada sorg pakcik tu kata ' Ish ish ish , alimnye dia ... sbb pakai lebai kat kepala' ... hahahah renung-renung kan dan selamat beramal ... hahahahaah

ni bukan kumpulan scorpion tau ... heheehhehehe ...


welcome ...welcome ...


yang ni biasa la .. T-REX yg agak ganas ... yg ni jugak la yg paling budak2 takut ... ade yg nangis tau ... heheheheh kasihan ....


ni la bende pelik yg menjadi persoalan kami berdua ....


Ni nama dia basilosaurus .. ekor dia mcm ekor ikan ... jugak dikenali sebagai King Lizard .. panjang jugak ler ... female 15m long, male 18m long ...



comel kan ... hehehe



besar yeeekkk .....



apa yang penting ... kerjasama ...



kumbang ..... besau ...

1 kata apa?:

akpfapaf said...

a'a la mas..dah ada penambahan dinosour..agaknya depa bc blog kami kot..tu yg terus depa tmbh tu..tak adil tul... :/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

1 people have left comments

akpfapaf said:

a'a la mas..dah ada penambahan dinosour..agaknya depa bc blog kami kot..tu yg terus depa tmbh tu..tak adil tul... :/

Commentors on this Post-