21 September, 2010

I Do ..??? errk ... no no no no ... not yet

salam satu malaysia ...!!!

DENGAN SAPE ..?? BILA ..?? X BGTAU PON ... AMBOI AMBOI AMBOI LINNNN ...

wah wah wah wah ... penat aku nak menjawab soalan2 tu semua ... thanks ekk khairre sbb buat akak bz dengan soalan2 tu semua ... hohohoh korang mesti x paham kan apa yg aku repekkan ni ... ni bukan repek je dah sampai tahap kerepek dah ni ... huhuhuhu ...


ni la statement yg menyebabkan aku bz dua tiga ari ni nak menjawab soalan2 yg banyak tu .... mana la dia dapat citer yg sah sah la x betul tu ... dan dan tu jugak banyak sms dengan email dari kawan2 tanya aku pasal hal ni ....

hadoiyai ... penat mak nak menjawab nyah ooiii ... seb baik la x sampai ke pengetahuan Abg Halim ... huhuhu ampun kan anak mu abah ... ni aku nak betulkan statement yg dak khairre ni buat ... suka2 je awak ekk nak mainkan akak bulan2 raya ni kan ... siap awak lepas ni .. dia yg nak kawen ... dengan kita2 di tarik skali ...haiiissshhhh ....

Dengan ini, saya seperti nama saya sendiri ingin mengumumkan bahawasanya saya masih belum bertunang dan yang sewaktu dengannya ... sekian ...

wah dah macam pengumuman raya je kan .. ha tu la ... pasni harap2 xde lagi soklan2 cepumas ke perak ke gangsa ke ... aku x mau jadi adik yg durhaka melangkah bendul ... kan kakak kan ... heheheh ...

ok lah ..

till then ...

see ya when i see ya ...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-