06 September, 2009

buka puasa C-04-16 @cozy house ....

yeay ... tgk tajuk entry kali ni mesti dah dapat agak apa yang aku nak kongsi kat cni ...
semalam bersamaan dengan 05.09.09 bertempat di cozy house, great eastern mall, jalan ampang, berkumpul lah kami warga C-04-16 untuk sama2 berbuka puasa ... alhamdulillah, ramai jugak yang datang ... orang first skali yang sampai sape lagi kalau bukan aku kan ... hahahahah maklum la x penah2 drive sendiri ke jalan ampang yang selalu bz tu ... so aku keluar dari rumah (pantai dalam) lebih kurang pukul 5 ptg ... masa tu jalan xde la jem pon ... nasib aku agak baik la kan sbb selalu jalan tu mmg jem ... so aku dah pusing2 cari nak masuk ikut mana ... dah jumpa jalan masuk, cari la parking pulak ... seb baik la parking dia senang jugak la nak cari ...


dah masuk kat tempat parking, ish ish ish, konfius aku sbb cari pintu nak masuk ke dalam tu x jumpa ... adeeiii menapak lama jugak la sbb x de org yg bley aku tanya ... last2 aku nampak sign SHOPPING MALL ... hah ape lagi ... terus aku ikut anak panah ke shopping mall ... dah masuk tu, lega la ckit ... so melangkah la aku mencari tempat kejadian plak ... ika ckp tingkat 3 ... so aku pon cari la kat tingkat 3 ... x susah pon nak cari sbb tempat ni x la besar mana pon ...dah naik tingkat 3 tu mmg boleh nampak restoran tu ...

dah sampai aku pon masuk la duduk ... then x lama lepas tu ika n hani pon sampai ... lama x jumpa since last year ... borak2 dengan diorg ... then terasa mcm org lain plak nak sampai ... bak kata ika aku bley bau kedatangan @ aura org lain ... hahahahaha ... then sampai la juliana nordin @ kakju dengan buah hati dia, sape lagi kalau bukan azhar :p ... lepas tu marya dengan ET pon sampai jugak .. dah makin meriah kat table kami ... ye la dah lama x jumpa ...

ira msg aku bgtau dia lambat sikit sbb dia dari CJ ... jam katanya ... dia sampai pon dah dekat waktu nak berbuka ... ada lagi dua orang adik aku yang x sampai lagi ... zety and farah ... farah lambat ckit sbb tunggu cik abang dia dari selatan :p ... masa tengah berbuka tu, sampai la lagi sorang adik aku ... zeti n ashraf ... zet,betul ke eja nama ashraf mcm tu ... hehehehe sorry kalau x betol ...

farah sampai pon dalam pukul 8 lebih kalau x salah aku ... ok la ... sambil borak sambil amik gambar ...kitorang semua duduk kat cozy tu dari pukul 6.30ptg sampai la lebih kurang pukul 10mlm ... hahahaha sampai orang tu dah keluarkan besi nak tutup kedai ... apapun mmg puas hati kali ni sbb ramai yang datang ... kaum adam (azhar, et, ashraf, taf, amri) yang join pon ok, boleh borak sesama mereka ... len kali boleh ajak diorg lagi ...

bila tgk semua yang ada kat cni aku jadi teringat dekat yang x dapat join ...adeq, nor, elly, nadya n ziha ... kalau diorang pon ada skali, mesti lagi meriah kan ... adeq sekarang ni kat kedah, dah habis study pon dia :) ... nadya pon sama dah habis study, dia pon kat kg jugak, perak ... elly n nor pulak bz dengan assignment diorang .. zihah pon bz jugak ... insyaallah lepas ni aku akan cuba kumpul semua sekali utk reunion akan datang ... ok lah cukup dulu sampai sini ... selebihnya jom kita enjoy gambar plak ... :D

ini lah tempat kejadian ...

ni dia chicken chop yg aku pesan ... berchinta aku nak habiskan ... berbaloi baloi ... hehehe

my watermellon ... ju kata x sedap ... tapi aku kata sedap ... :p


menu ptg tu ... kat depan aku tu hani nye makanan ... dia makan ikan ... dia pun berchinta jgk nak habiskan ikan tu ...


double ice-cream ... x habis pon ... tapi ok la ... rasa ice cream ... hehehehe


dari kiri : marya, ika n me ...

jemput makan semua .... bismillah ...

makan timeeee ... yeay ..!!!


jom makan .... dan makan lagi ...


ju n zety ...

dari kiri : hani, ira n ju ..

dari kiri : marya n farah ..

dah habis makan ke ..???

kami ...

seb baik la bende tu x gerak ... hehehehehe ...

dan kami lagi ....

my lovely sisters ....

them ....

tengok lain ye anak² ...
dari kiri : farah,ira,zety,ika,marya,me n ju...

0 kata apa?:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Your Photo

About Me

0 people have left comments

Commentors on this Post-